Українська 2 клас




2 клас
ІІ семестр
№ з/п
Да
та
Тема уроку
Ко
рек
ція
Пого
дже
но
При мітки
ІІ семестр
1.                   

Слова, протилежні за значенням.



2.                   

Слова, близькі та протилежні за значенням.



3.                   

Формування початкових уявлень про частини мови



4.                   

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнками.



5.                   

Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники).



6.                   

Постановка до слова питань хто? що? (використовуються слова з предметним і абстрактним значенням: книжка, зима, радість).



7.                   

Аналіз роботи. Постановка до слова питань хто? що? (використовуються слова з предметним і абстрактним значенням: книжка, зима, радість).



8.                   

Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які працюють у школі; предмети, розміщені у класі; почуття учня, який добре виконав роботу і т. ін.).



9.                   

Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням



10.               

Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням.



11.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту.



12.               

Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами (один – багато).



13.               

Контрольна робота. Cписування.



14.               

Аналіз роботи. Утворення множини іменників (у простих випадках, без уживання терміна).



15.               

Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченні.



16.               

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники).



17.               

Зв’язок прикметників з іменниками.



18.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом.



19.               

Практичне змінювання прикметників за числами.



20.               

Складання груп прикметників, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з якого виготовлено предмет, інші ознаки.



21.               

Складання груп слів, які мають різне лексичне значення.



22.               

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням.



23.               

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням.



24.               

Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?...



25.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання продовження твору за його початком.



26.               

Добір слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета.



27.               

Виконання навчальних завдань з вивчених тем.



28.               

Перевірка мовних знань та вмінь «Слово. Іменник. Прикметник»



29.               

Аналіз роботи. Виконання навчальних завдань з вивчених тем.



30.               

Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? щоробив? що буде робити? (дієслова).



31.               

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії: слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін.



32.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту вітальної листівки



33.               

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії.



34.               

Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значенням.



35.               

Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значенням.



36.               

Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення: на, в, із, по, до, у, над, під, а, але, і, чи, тому що.



37.               

Службові слова.



38.               

Перевірка мовних знань та вмінь «Дієслово, Службові слова»



39.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису пори року.



Речення
40.               

Аналіз роботи. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.



41.               

Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання до дії.



42.               

Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання до дії.



43.               

Спостереження за інтонацією речень.



44.               

Побудова речень.



45.               

Розділові знаки у кінці речення (? !), велика літера у першому слові речення.



46.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису квітки.



47.               

Інтонація речень, різних за метою висловлювання.



48.  

Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речення.



49.  

Повторення і закріплення вивченого про речення. Складання речень за схемами.



50.  

Контрольна робота. Діалог



Текст
51.  

Заголовок тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту.



52.  

Спостереження за побудовою тексту.



53.  

Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання (зачин – основна частина – кінцівка).



54.  

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом.



55.  

Спостереження за використанням слів (він, вона, вони, цей, ця, це, ці, тоді, після того) для зв’язку речень у тексті.



56.  

Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше.



57.  

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з тем «Речення. Текст»



Мова і мовлення
58.  

Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними знаками.



59.  

Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо).



60.  

Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості.



61.  

Урок розвитку зв’язного мовлення. Частини тексту. Складання розповіді.



62.  

Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування.



63.  

Виконання навчальних завдань



64.  

Диктант



65.  

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових умовах (обставинах).



66.  

Узагальнюючий урок за рік





Українська мова
 І семестр
№ з/п
Дата
Тема уроку
Корекція
Пого
дже
но
Примітки
Звуки і букви
1.                   

Урок розвитку зв’язного мовлення. Здрастуй, школо!



2.                   

Звуки слова.



3.                   

Позначення звуків буквами у тих випадках, коли написання відповідає вимові.



4.                   

Відтворення слідом за вчителем і самостійно ланцюжка звуків слова, що складається з 5-8 звуків ( ящірка, джміль, колосся та з апострофом)



5.                   

Заміна, додавання, вилучення одного зізвуків слова так, щоб вийшло інше слово (сон – слон).



6.                   

Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою.



7.                   

Уживання великої букви на початку речення, в іменах людей, кличках тварин, назвах міст, сіл.



8.                   

Урок розвитку зв’язного мовлення. Мова і мовлення



9.                   

Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру.



10.               

Уміння користуватися абеткою в роботі з навчальним словником.



11.               

Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах (ба-бу-ся).



12.               

Cписування.



13.               

Аналіз роботи. Перенос частин слів з рядка в рядок по складах.



14.               

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.



15.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Будова тексту.



16.               

Правила переносу частин слів з літерами й та ь у середині слів.



17.               

Правила переносу із буквосполученнями дж,дз,йо,ьо.



18.               

Правило переносу слів з подвоєними приголосними.



19.               

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків.



20.               

Букви, що позначають голосні звуки.



21.               

Наголос.



22.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відповідаємо на запитання.



23.               

Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в наголосі



24.               

Диктант



25.               

Аналіз диктанту. Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків.



26.               

Правильне вимовляння (за зразком учителя), розрізнення на слух дзвінких – глухих, твердих – м’яких приголосних звуків.



27.               

Використання знака м’якшення (ь) та букв я, ю, є, і для позначення м’якості приголосних звуків.



28.               

Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу: дуб, сад, сядь, віз, ложка,казка, берізка.



29.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо речення.



30.               

Зіставлення вимови (читання) і написання слів (використовуються слова з ненаголошеними голосними, з апострофом перед я, ю, є, ї).



31.               

Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї.



32.               

Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання



33.               

Правило переносу слів з апострофом.



34.               

Уживання слів в усному і писемному мовленні відповідно до правил вимови і написання.



35.               

«Орфографічне» промовляння (самодиктування) слів за правилами написання у процесі контрольованого письма.



36.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання загадок.



37.               

 Уживання слів в усному і писемному мовленні відповідно до правил вимови і написання.



38.               

Перевірка мовних знань та вмінь «Звуки і букви»



Слово
39.               

Аналіз роботи. Спостереження за лексичнимзначенням слова.



40.               

Розвитокуявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії.



41.               

Розрізнення та добірслів, щоназивають предмети, ознаки, дії;



42.               

Тематичні групи слів.



43.               

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями.



44.               

Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.



45.               

Диктант



46.               

Аналіз диктанту. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.



47.       

Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою або родовою).



48.       

Апостроф. Правило вживання апострофа.



49.       

Правило переносу слів з апострофом.



50.       

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту з деформованих речень.



51.       

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту



52.       

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту



Немає коментарів:

Дописати коментар