2 клас
ІІ семестр
№ з/п
|
Да
та
|
Тема уроку
|
Ко
рек
ція
|
Пого
дже
но
|
При мітки
|
ІІ семестр
|
|||||
1.
|
Слова, протилежні за значенням.
|
||||
2.
|
Слова,
близькі та протилежні за значенням.
|
||||
3.
|
Формування
початкових уявлень про частини мови
|
||||
4.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за
малюнками.
|
||||
5.
|
Слова,
які відповідають на питання хто? що?
(іменники).
|
||||
6.
|
Постановка
до слова питань хто? що?
(використовуються слова з предметним і абстрактним значенням: книжка, зима, радість).
|
||||
7.
|
Аналіз
роботи. Постановка до слова питань хто?
що? (використовуються слова з предметним і абстрактним значенням: книжка, зима, радість).
|
||||
8.
|
Складання
груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які
працюють у школі; предмети, розміщені у
класі; почуття учня, який
добре виконав роботу і т. ін.).
|
||||
9.
|
Складання
груп слів із пропонованим лексичним значенням
|
||||
10.
|
Знаходження
серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням.
|
||||
11.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту.
|
||||
12.
|
Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами (один – багато).
|
||||
13.
|
Контрольна робота. Cписування.
|
||||
14.
|
Аналіз
роботи. Утворення множини іменників (у простих випадках, без уживання
терміна).
|
||||
15.
|
Правильне
вживання іменника у множині чи однині у складеному реченні.
|
||||
16.
|
Слова, що
відповідають на питання який? яка? яке?
які? (прикметники).
|
||||
17.
|
Зв’язок
прикметників з іменниками.
|
||||
18.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над
деформованим текстом.
|
||||
19.
|
Практичне
змінювання прикметників за числами.
|
||||
20.
|
Складання
груп прикметників, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри
предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з якого виготовлено
предмет, інші ознаки.
|
||||
21.
|
Складання
груп слів, які мають різне лексичне значення.
|
||||
22.
|
Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням.
|
||||
23.
|
Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням.
|
||||
24.
|
Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?...
|
||||
25.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання продовження твору за його початком.
|
||||
26.
|
Добір слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета.
|
||||
27.
|
Виконання навчальних завдань з вивчених тем.
|
||||
28.
|
Перевірка мовних знань та вмінь «Слово. Іменник. Прикметник»
|
||||
29.
|
Аналіз роботи. Виконання навчальних завдань з вивчених тем.
|
||||
30.
|
Слова, які відповідають на питання що
робити? що зробити? щоробив? що буде робити? (дієслова).
|
||||
31.
|
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії: слова, що
позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін.
|
||||
32.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання тексту вітальної листівки
|
||||
33.
|
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії.
|
||||
34.
|
Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значенням.
|
||||
35.
|
Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значенням.
|
||||
36.
|
Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо
побудувати речення: на, в, із, по, до,
у, над, під, а, але, і, чи, тому що.
|
||||
37.
|
Службові слова.
|
||||
38.
|
Перевірка мовних знань та вмінь «Дієслово, Службові слова»
|
||||
39.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання тексту-опису пори року.
|
||||
Речення
|
|||||
40.
|
Аналіз роботи. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.
|
||||
41.
|
Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання
до дії.
|
||||
42.
|
Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання
до дії.
|
||||
43.
|
Спостереження за інтонацією речень.
|
||||
44.
|
Побудова речень.
|
||||
45.
|
Розділові знаки у кінці речення (? !), велика літера у першому слові
речення.
|
||||
46.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Складання тексту-опису квітки.
|
||||
47.
|
Інтонація речень, різних за метою висловлювання.
|
||||
48.
|
Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту
речення.
|
||||
49.
|
Повторення і закріплення вивченого про речення. Складання речень за
схемами.
|
||||
50.
|
Контрольна робота. Діалог
|
||||
Текст
|
|||||
51.
|
Заголовок тексту. Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до
змісту тексту.
|
||||
52.
|
Спостереження за побудовою тексту.
|
||||
53.
|
Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам
висловлювання (зачин – основна частина – кінцівка).
|
||||
54.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Робота над деформованим текстом.
|
||||
55.
|
Спостереження за використанням слів (він,
вона, вони, цей, ця, це, ці, тоді, після того) для зв’язку речень у
тексті.
|
||||
56.
|
Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються,
на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше.
|
||||
57.
|
Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з тем
«Речення. Текст»
|
||||
Мова і мовлення
|
|||||
58.
|
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними
і немовними знаками.
|
||||
59.
|
Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо).
|
||||
60.
|
Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості.
|
||||
61.
|
Урок розвитку зв’язного
мовлення. Частини тексту. Складання розповіді.
|
||||
62.
|
Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного
спілкування.
|
||||
63.
|
Виконання навчальних завдань
|
||||
64.
|
Диктант
|
||||
65.
|
Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових умовах
(обставинах).
|
||||
66.
|
Узагальнюючий урок за рік
|
Українська мова
І семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Корекція
|
Пого
дже
но
|
Примітки
|
Звуки і букви
|
|||||
1.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Здрастуй, школо!
|
||||
2.
|
Звуки слова.
|
||||
3.
|
Позначення звуків
буквами у тих випадках, коли написання відповідає вимові.
|
||||
4.
|
Відтворення слідом за
вчителем і самостійно ланцюжка звуків слова, що складається з 5-8 звуків ( ящірка, джміль, колосся та з апострофом)
|
||||
5.
|
Заміна, додавання, вилучення одного зізвуків слова
так, щоб вийшло інше слово (сон – слон).
|
||||
6.
|
Українська абетка
(алфавіт). Назви літер за абеткою.
|
||||
7.
|
Уживання великої букви
на початку речення, в іменах людей, кличках тварин, назвах міст, сіл.
|
||||
8.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Мова і мовлення
|
||||
9.
|
Розташування слів за
абеткою з орієнтацією на першу літеру.
|
||||
10.
|
Уміння користуватися
абеткою в роботі з навчальним словником.
|
||||
11.
|
Склад. Вимовляння слів,
«розтягуючи» їх по складах (ба-бу-ся).
|
||||
12.
|
Cписування.
|
||||
13.
|
Аналіз роботи. Перенос
частин слів з рядка в рядок по складах.
|
||||
14.
|
Правила переносу слів
зі збігом двох і кількох приголосних звуків.
|
||||
15.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Будова тексту.
|
||||
16.
|
Правила переносу частин
слів з літерами й та ь у середині слів.
|
||||
17.
|
Правила переносу із
буквосполученнями дж,дз,йо,ьо.
|
||||
18.
|
Правило переносу слів з
подвоєними приголосними.
|
||||
19.
|
Голосні звуки [а], [о],
[у], [и], [і], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час
промовляння голосних звуків.
|
||||
20.
|
Букви, що позначають
голосні звуки.
|
||||
21.
|
Наголос.
|
||||
22.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відповідаємо на
запитання.
|
||||
23.
|
Вправляння у
правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в наголосі
|
||||
24.
|
Диктант
|
||||
25.
|
Аналіз диктанту.
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи,
зуби) під час вимови приголосних звуків.
|
||||
26.
|
Правильне вимовляння
(за зразком учителя), розрізнення на слух дзвінких – глухих, твердих – м’яких
приголосних звуків.
|
||||
27.
|
Використання знака
м’якшення (ь) та букв я, ю, є, і для позначення м’якості
приголосних звуків.
|
||||
28.
|
Практичне засвоєння і
вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці
слова і складу: дуб, сад, сядь, віз,
ложка,казка, берізка.
|
||||
29.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо речення.
|
||||
30.
|
Зіставлення вимови
(читання) і написання слів (використовуються слова з ненаголошеними
голосними, з апострофом перед я, ю, є,
ї).
|
||||
31.
|
Удосконалення вимови
слів з апострофом перед я, ю, є, ї.
|
||||
32.
|
Записування слів з
апострофом під диктування та правильне їх читання
|
||||
33.
|
Правило переносу слів з
апострофом.
|
||||
34.
|
Уживання слів в усному
і писемному мовленні відповідно до правил вимови і написання.
|
||||
35.
|
«Орфографічне»
промовляння (самодиктування) слів за правилами написання у процесі
контрольованого письма.
|
||||
36.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання загадок.
|
||||
37.
|
Уживання слів в усному і писемному мовленні
відповідно до правил вимови і написання.
|
||||
38.
|
Перевірка мовних знань та вмінь «Звуки і букви»
|
||||
Слово
|
|||||
39.
|
Аналіз роботи. Спостереження за лексичнимзначенням слова.
|
||||
40.
|
Розвитокуявлень про те, що слово служить для назви
предмета, якості, дії.
|
||||
41.
|
Розрізнення та добірслів, щоназивають предмети,
ознаки, дії;
|
||||
42.
|
Тематичні групи слів.
|
||||
43.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за
запитаннями.
|
||||
44.
|
Розподіл слів на
тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.
|
||||
45.
|
Диктант
|
||||
46.
|
Аналіз диктанту.
Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал,
форма, почуття та ін.
|
||||
47.
|
Складання рядів слів за
певною змістовою ознакою (видовою або родовою).
|
||||
48.
|
Апостроф. Правило
вживання апострофа.
|
||||
49.
|
Правило переносу слів з
апострофом.
|
||||
50.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту з
деформованих речень.
|
||||
51.
|
Добір слів для
доповнення речення, складання речень зазначеного змісту
|
||||
52.
|
Добір слів для
доповнення речення, складання речень зазначеного змісту
|
Немає коментарів:
Дописати коментар