Українська
мова
1 клас. Усього
238 год. 18тиж. х 7 = 126год[1]
Навчання
грамоти[2]
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Корекція
|
При мітки
|
1.
|
Повторення вивченого за І семестр. Називання вивчених літер за абеткою.
Читання складів (прямих, обернених, ускладнених). Розповіді учнів про
новорічні свята. Робота з текстом про зимові свята
|
|||
2.
|
Повторення написання літер. Закріплення умінь поєднувати букви, писати з
ними слова і речення. Списування з друкованого шрифту.
|
|||
3.
|
Звуки [ґ], [ґ'], позначення їх буквами Ґ, ґ «ґе». Орфоепічно правильна вимова слів із дзвінкими [ґ],
[ґ'] у порівнянні з глухими [к], [к'].
Розвиток діалогічного мовлення.
|
|||
4.
|
Аналіз складових елементів букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і
слів із нею. Удосконалення звуковимовних умінь.
|
|||
5.
|
Закріплення умінь читати слова і букварні тексти з літерами Г, г, Ґ, ґ. Удосконалення навички
читання. Переказ букварних текстів, побудова усних діалогів за змістом
прочитаного.
|
|||
6.
|
Аналіз складових елементів великої букви Ґ, Порівняння літери з великими Г, Л, А, М. Письмо великої букви Ґ. Запис складів і слів. Списування.
|
|||
7.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
8.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними.
Порівняння звукового значення букв г –
ґ – к. Ознайомлення зі значенням, вимовою і написанням словникового слова
загадка.
|
|||
9.
|
Звук [ч], позначення його буквою Ч, ч «че».Звуко-буквений
аналіз слів. Читання складів, слів.
|
|||
10.
|
Письмо
малої букви ч.
Підготовчі графічні вправи.
Написання
складів, слів і речень.
|
|||
11.
|
Закріплення
звукового значення букви «че». Читання слів. Робота на віршованим твором та
скоромовкою.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
12.
|
Письмо
великої букви Ч, складів та слів із нею.
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|||
13.
|
Звук [й], позначення його
буквою Й, й «ій» («йот»). Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
Опрацювання тексту.
|
|||
14.
|
Письмо
малої букви й, буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи.
Складання і записування слів.
|
|||
15.
|
Закріплення
звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Слова, протилежні
за значенням.
Опрацювання
тексту.
|
|||
16.
|
Письмо
великої букви Й. Підготовчі графічні вправи.
Написання
буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком.
|
|||
17.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
18.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант
коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|||
19.
|
Звук [х], позначення його
буквою Х, х «ха».
Звуко-буквений
аналіз слів. Читання складів, слів.
Розвиток зв'язного мовлення.
|
|||
20.
|
Письмо
малої букви х,
складів із нею.
Складання
і записування слів. Диктант прямих складів.
|
|||
21.
|
Закріплення звукового значення
букви «ха».
Читання слів, речень. Бесіда на
тему «Міста України».
Словниково-логічні вправи.
|
|||
22.
|
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень,
поданих друкованим шрифтом.
|
|||
23.
|
Повторення знань й умінь,
пов’язаних з вивченими літерами. Читання слів, речень, текстів.
Розвиток усного монологічного та діалогічного
мовлення
|
|||
24.
|
Повторення і закріплення знань
й умінь, пов’язаних з вивченими літерами. Запис слів, питальних речень.
|
|||
25.
|
Звук [ж], позначення його
буквою Ж, ж «же».
Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та
слів.
Читання складів, слів. Робота з дитячою книжкою.
|
|||
26.
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі
графічні вправи.
Написання буквосполучень та
слів із буквою ж.
|
|||
27.
|
Закріплення звукового значення
букви «же».
Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.
|
|||
28.
|
Письмо великої букви Ж, складів із нею.
Складання й записування слів.
|
|||
29.
|
Звук [ш], позначення його
буквою Ш, ш «ша». Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] - [ш].
Анаграми.
Розвиток
зв’язного мовлення
|
|||
30.
|
Письмо малої букви ш. Підготовчі
графічні вправи.
Написання складів, слів і
речень.
|
|||
31.
|
Закріплення звукового значення
букви «ша».
Читання слів.
Робота з віршованим твором.
|
|||
32.
|
Письмо великої букви Ш. Підготовчі
графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів
і речень. Ознайомлення зі значенням,
вимовою й написанням словникового слова вірші.
|
|||
33.
|
Буква «ї», позначення нею
сполучення звуків Ї, ї [йі].
Звуко-буквений аналіз слів
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
34.
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.
Складання і записування слів із
вивчених букв. Ознайомлення зі
значенням, вимовою й написанням словникових слів їжак, українська.
|
|||
35.
|
Закріплення звукового значення
букви «ї».
Опрацювання віршованого твору.
|
|||
36.
|
Письмо великої букви Ї, складів
та слів із нею.
Складання і записування речень.
Ознайомлення зі значенням, вимовою й
написанням словникових слів Україна, Київ.
|
|||
37.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
38.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант
коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|||
39.
|
Буква Я, я, позначення нею сполучення звуків [йа].
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості
попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
40.
|
Письмо малої букви я. Підготовчі
графічні вправи.
Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів. Ознайомлення зі
значенням, вимовою й написанням словникових слів зозуля, читання.
|
|||
41.
|
Закріплення звукових значень
букви Я. Читання слів.
Опрацювання віршованого твору.
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
42.
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із
нею. Складовий аналіз слів. Закріплення. Складання та записування речень.
|
|||
43.
|
Буква Ю, ю, позначення нею сполучення звуків [йу].
Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості
попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|||
44.
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі
графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів,
речень.
|
|||
45.
|
Закріплення звукових значень
букви «ю». Звуко-буквений
аналіз слів. Словниково-логічні вправи.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
46.
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із
нею.
Написання речень. Диктант
обернених складів.
|
|||
47.
|
Буква Є, є, позначення нею сполучення звуків [йе].
Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості
попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|||
48.
|
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів та слів із
буквою є.
|
|||
49.
|
Закріплення звукових значень
букви «є».
Словниково-логічні вправи.
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
50.
|
Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень і
речень. Вибірковий диктант.
|
|||
51.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
52.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант
коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|||
53.
|
Звуки [ц], [ц'], позначення
їх буквою Ц, ц «це».
Звуко-буквений аналіз слів.
Читання складів, слів.
|
|||
54.
|
Письмо малої буквиц. Підготовчі
графічні вправи.
Письмо складів та слів із
буквою ц.
|
|||
55.
|
Закріплення звукових значень
букви Ц. Читання слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
56.
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та
слів із нею.
Написання речень.Ознайомлення
зі значенням, вимовою й написанням словникових слів цукор, олівець.
|
|||
57.
|
Буква Щ, щ «ща», позначення нею
звукосполучення [шч].Звуко-буквений
аналіз слів. Читання складів, слів.
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
58.
|
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів,
речень. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|||
59.
|
Закріплення звукового значення
букви «ща». Опрацювання
віршованого твору. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.
|
|||
60.
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та
слів із нею.
Складання і записування речень.
|
|||
61.
|
Звук [ф], позначення його
буквою Ф, ф «еф».
Звуко-буквений аналіз слів.
Читання складів, слів.
Робота з дитячою книжкою
|
|||
62.
|
Письмо малої букви ф. Підготовчі
графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів.
Списування речень, поданих
друкованим шрифтом.
Ознайомлення зі значенням,
вимовою й написанням словникового слова телефон.
|
|||
63.
|
Закріплення звукового значення
букви «еф».
Опрацювання тексту.
Словниково-логічні вправи.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
64.
|
Письмо великої букви Ф,
буквосполучень із нею.
Складання і записування речень.
|
|||
65.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
66.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант
коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|||
67.
|
Звук позначення його
буквосполученням дж.
Відпрацювання злитої вимови
звука [дж].
Звуко-буквений аналіз слів.
Опрацювання віршів. Загадка.
|
|||
68.
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.
Складання й записування речень.
Словниковий диктант. Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням
словникових слів бджола, джміль.
|
|||
69.
|
Звуки [дз], [дз '],
позначення їх буквосполученням «дз».
Відпрацювання злитої вимови
звуків [дз], [дз ']
Звуко-буквений аналіз слів.
Опрацювання віршів. Загадка.
|
|||
70.
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними.
Безвідривне поєднання букв.
Складання і записування речень.
|
|||
71.
|
Апостроф. Роль апострофа в
українській мові.
Вимова і написання слів з
апострофом.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|||
72.
|
Написання складів і слів з
апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
|
|||
73.
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів,
речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток
усного мовлення
|
|||
74.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант
коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|||
75.
|
Алфавіт.
Читання (за бажанням – заучування напам’ять) українського алфавіту.
Узагальнюючий урок українського
алфавіту
|
|||
76.
|
Читання
і списування алфавіту. Письмо під диктовку окремих літер з орієнтацією на
їхніх «сусідів» у алфавіті. Запис слів близьких за значенням: алфавіт,
азбука, абетка, розповідь про
їх походження.
|
|||
77.
|
Прислухайтеся до звуків – читайте правильно.
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
78.
|
Абетка. Звуки і букви. Голосні
звуки.
Закріплення уміння писати малі
літери з похилою лінією із заокругленням унизу – і, ї, и, ш, й, ц, щ.
|
|||
79.
|
Читайте правильно – чітко
вимовляйте звуки.
Вправляння
у виразному читанні тексту.
|
|||
80.
|
Приголосні звуки. Закріплення
уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу –
г,п,т,р. Списування
|
|||
81.
|
Читайте,
запам'ятовуйте.
Віршовані твори. Виразне читання.
Робота з дитячою книжкою
|
|||
82.
|
Приголосні звуки: м'які й
тверді. Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом –
л, м, я. Вибіркове списування.
|
|||
83.
|
Розумійте
значення слова, правильно його читайте.
Переказ за прочитаним.
|
|||
84.
|
Формування орфографічної
навички – звукове позначення букви щ. Письмо по пам’яті (самодиктант).
|
|||
85.
|
Вимовляйте чітко звуки – читайте правильно.
Побудова діалогу на основі прочитаного
|
|||
86.
|
Дзвінкі й глухі приголосні
звуки.
Формування орфографічної навички – позначення буквами дзвінких і глухих
приголосних.
|
|||
87.
|
Т.Г. Шевченко – великий
український поет. Розгляд портрета і виставки книжок. Виразне читання вірша
поета.
|
|||
88.
|
Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних
завдань.
Списування тексту.
|
|||
89.
|
Учіться визначати у тексті пригоду.
Переказ прочитаного
|
|||
90.
|
Буква ґ.
Виконання мовних завдань.
Диктант словниковий.
|
|||
91.
|
Чітко вимовляйте
звуки. Висловлюйте цікаві думки.
Робота з дитячою книжкою.
|
|||
92.
|
Букви г і ґ. Виконання мовних
завдань.
Формування орфографічної
навички – звукове значення букв г і ґ.
|
|||
93.
|
Слухайте, читайте, уявляйте.
Розвиток монологічного мовлення, розповіді про
власні фантазії
|
|||
94.
|
Буква я. Списування з
пропущеними буквами.
|
|||
95.
|
Читайте уважно. Вибіркове читання.
|
|||
96.
|
Буква ю. Звуко-буквений
аналіз слів.
Формування орфографічної
навички – позначення на письмі букви ю.
|
|||
97.
|
Навчайтеся бути уважними до слова.
Переказ за серією
малюнків.
|
|||
98.
|
Буква є.Звуко-буквений
аналіз слів. Навчальний диктант.
|
|||
99.
|
Іван Якович Франко
– великий український письменник.
Казки І.Франка (робота з
дитячою книжкою)
|
|||
100.
|
Буква ї. Звуко-буквений
аналіз слів.
|
|||
101.
|
Чітко вимовляйте
звуки. Читайте правильно.
Формування
навички виразного читання
|
|||
102.
|
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо.
Звуко-буквений аналіз слів із
знаком м'якшення.
|
|||
103.
|
Барвисті слова у
творі.
Вправляння
складання опису природи на основі прочитаного.
|
|||
104.
|
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням
ьо.
Формування орфографічної
навички – запис слів з ьо.
|
|||
105.
|
Гарний, радісний
настрій твору. Визначайте настрій у творі. Робота з дитячою книжкою
|
|||
106.
|
Буква й, буквосполучення йо.
Словниковий диктант.
|
|||
107.
|
Звуки весни у
творі.
Віршовані
твори. Формування навички виразного читання
|
|||
108.
|
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений
аналіз слів.
Розвиток зв'язного мовлення.
|
|||
109.
|
Як треба читати.
Робота з дитячою книжкою
|
|||
110.
|
Буквосполучення дз, звук [дз]. Формування
орфографічної навички вживання в словах знака м’якшення.
|
|||
111.
|
Міркуйте, чому так.
Розвиток монологічного
мовлення
|
|||
112.
|
Апостроф. Формування
орфографічної навички – запис слів з апострофом. Письмо під диктування.
|
|||
113.
|
Леся Українка –
велика українська поетеса.
Опрацювання віршів поетеси
|
|||
114.
|
Склад. Поділ слова на склади.
Формування орфографічної
навички – запис слів з переносом.
|
|||
115.
|
Хто у творі
подобається і чим.
Розвиток діалогічного мовлення
|
|||
116.
|
Велика буква в іменах і
прізвищах людей.
|
|||
117.
|
Слухайте, думайте.
Робота
з дитячою книжкою.
|
|||
118.
|
Велика буква в назвах міст,
сіл, річок. Списування тексту.
|
|||
119.
|
Узагальнення
знань учнів.
|
|||
120.
|
Робота
з дитячою книжкою. Підсумок за рік.
|
|||
121.
|
||||
122.
|
||||
123.
|
||||
124.
|
||||
125.
|
||||
126.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар