Українська 1 клас


Українська мова
1 клас. Усього 238 год. 18тиж. х 7 = 126год[1]
Навчання грамоти[2]
№ з/п
Тема уроку
Дата
Корекція
При мітки
1.                   
Повторення вивченого за І семестр. Називання вивчених літер за абеткою. Читання складів (прямих, обернених, ускладнених). Розповіді учнів про новорічні свята. Робота з текстом про зимові свята



2.                   
Повторення написання літер. Закріплення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування з друкованого шрифту.



3.                   
Звуки [ґ], [ґ'], позначення їх буквами Ґ, ґ «ґе». Орфоепічно правильна вимова слів із дзвінкими [ґ], [ґ'] у порівнянні з глухими [к], [к'].
Розвиток діалогічного мовлення.



4.                   
Аналіз складових елементів букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і слів із нею. Удосконалення звуковимовних умінь.



5.                   
Закріплення умінь читати слова і букварні тексти з літерами Г, г, Ґ, ґ. Удосконалення навички читання. Переказ букварних текстів, побудова усних діалогів за змістом прочитаного.



6.                   
Аналіз складових елементів великої букви Ґ, Порівняння літери з великими Г, Л, А, М. Письмо великої букви Ґ. Запис складів і слів. Списування.



7.                   
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



8.                   
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Порівняння звукового значення букв г – ґ – к. Ознайомлення зі значенням, вимовою і написанням словникового слова загадка.



9.                   
Звук [ч], позначення його буквою Ч, ч «че».Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.



10.               
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів і речень.



11.               
Закріплення звукового значення букви «че». Читання слів. Робота на віршованим твором та скоромовкою.
Розвиток зв’язного мовлення



12.               
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



13.               
Звук [й], позначення його буквою Й, й «ій» («йот»). Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.



14.               
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів.



15.               
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням.
Опрацювання тексту.



16.               
Письмо великої букви Й. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком.



17.               
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



18.               
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.



19.               
Звук [х], позначення його буквою Х, х «ха».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
Розвиток зв'язного мовлення.



20.               
Письмо малої букви х, складів із нею.
Складання і записування слів. Диктант прямих складів.



21.               
Закріплення звукового значення букви «ха».
Читання слів, речень. Бесіда на тему «Міста України».
Словниково-логічні вправи.



22.               
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



23.               
Повторення знань й умінь, пов’язаних з вивченими літерами. Читання слів, речень, текстів.
Розвиток усного монологічного та діалогічного мовлення



24.               
Повторення і закріплення знань й умінь, пов’язаних з вивченими літерами. Запис слів, питальних речень.



25.               
Звук [ж], позначення його буквою Ж, ж «же».
Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів.
Читання складів, слів. Робота з дитячою книжкою.



26.               
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень та слів із буквою ж.



27.               
Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.



28.               
Письмо великої букви Ж, складів із нею.
 Складання й записування слів.



29.               
Звук [ш], позначення його буквою Ш, ш «ша». Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Анаграми.
 Розвиток зв’язного мовлення



30.               
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів і речень.



31.               
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів.
Робота з віршованим твором.



32.               
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів і речень. Ознайомлення  зі значенням, вимовою й написанням словникового слова вірші.



33.               
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків Ї, ї [йі].
Звуко-буквений аналіз слів
Робота з дитячою книжкою.



34.               
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.
Складання і записування слів із вивчених букв. Ознайомлення  зі значенням, вимовою й написанням словникових слів їжак, українська.



35.               
Закріплення звукового значення букви «ї».
Опрацювання віршованого твору.



36.               
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею.
Складання і записування речень. Ознайомлення  зі значенням, вимовою й написанням словникових слів Україна, Київ.



37.               
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



38.               
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.



39.               
Буква Я, я, позначення нею сполучення звуків [йа].
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.
Розвиток зв’язного мовлення



40.               
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи.
Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів. Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникових слів зозуля, читання.



41.               
Закріплення звукових значень букви Я. Читання слів.
Опрацювання віршованого твору.
Робота з дитячою книжкою.



42.               
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складовий аналіз слів. Закріплення. Складання та записування речень.



43.               
Буква Ю, ю, позначення нею сполучення звуків [йу].
Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.



44.               
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів, речень.



45.               
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Словниково-логічні вправи.
Розвиток зв’язного мовлення



46.               
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею.
Написання речень. Диктант обернених складів.



47.               
Буква Є, є, позначення нею сполучення звуків [йе].
Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.



48.               
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів та слів із буквою є.



49.               
Закріплення звукових значень букви «є».
Словниково-логічні вправи.
Робота з дитячою книжкою.



50.               
Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант.



51.               
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



52.               
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.



53.               
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Ц, ц «це».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.



54.               
Письмо малої буквиц. Підготовчі графічні вправи.
Письмо складів та слів із буквою ц.



55.               
Закріплення звукових значень букви Ц. Читання слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення



56.               
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею.
Написання речень.Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникових слів цукор, олівець.



57.               
Буква Щ, щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч].Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
Робота з дитячою книжкою.



58.               
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів, речень. Розвиток зв'язного мовлення.



59.               
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання віршованого твору. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.



60.               
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею.
Складання і записування речень.



61.               
Звук [ф], позначення його буквою Ф, ф «еф».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
Робота з дитячою книжкою



62.               
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникового слова телефон.



63.               
Закріплення звукового значення букви «еф».
Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.
Розвиток зв’язного мовлення



64.               
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею.
Складання і записування речень.



65.               
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



66.               
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.



67.               
Звук позначення його буквосполученням дж.
Відпрацювання злитої вимови звука [дж].
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.



68.               
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.
Складання й записування речень. Словниковий диктант. Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникових слів бджола, джміль.



69.               
Звуки [дз], [дз '], позначення їх буквосполученням «дз».
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']
Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.



70.               
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними.
Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.



71.               
Апостроф. Роль апострофа в українській мові.
Вимова і написання слів з апострофом.
Розвиток зв’язного мовлення



72.               
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.



73.               
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення



74.               
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.



75.               
Алфавіт. Читання (за бажанням – заучування напам’ять) українського алфавіту. Узагальнюючий урок  українського алфавіту



76.               
Читання і списування алфавіту. Письмо під диктовку окремих літер з орієнтацією на їхніх «сусідів» у алфавіті. Запис слів близьких за значенням: алфавіт, азбука, абетка, розповідь про  їх походження.



77.               
Прислухайтеся до звуків – читайте правильно.
Робота з дитячою книжкою.



78.               
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу – і, ї, и, ш, й, ц, щ.



79.               
Читайте правильно – чітко вимовляйте звуки.
Вправляння у виразному читанні тексту.



80.               
Приголосні звуки. Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу – г,п,т,р. Списування



81.               
Читайте, запам'ятовуйте. Віршовані твори. Виразне читання.
Робота з дитячою книжкою



82.               
Приголосні звуки: м'які й тверді. Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом – л, м, я. Вибіркове списування.



83.               
Розумійте значення слова, правильно його читайте.
Переказ за прочитаним.



84.               
Формування орфографічної навички – звукове позначення букви щ. Письмо по пам’яті (самодиктант).



85.               
Вимовляйте чітко звуки – читайте правильно.
Побудова діалогу на основі прочитаного



86.               
Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
Формування орфографічної навички – позначення буквами дзвінких і глухих приголосних.



87.               
Т.Г. Шевченко – великий український поет. Розгляд портрета і виставки книжок. Виразне читання вірша поета.



88.               
Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.
Списування тексту.



89.               
Учіться визначати у тексті пригоду.
Переказ прочитаного



90.               
Буква ґ. Виконання мовних завдань.
Диктант словниковий.



91.               
Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки.
Робота з дитячою книжкою.



92.               
Букви г і ґ. Виконання мовних завдань.
Формування орфографічної навички – звукове значення букв г і ґ.



93.               
Слухайте, читайте, уявляйте.
Розвиток монологічного мовлення, розповіді про власні фантазії



94.               
Буква я. Списування з пропущеними буквами.



95.               
Читайте уважно. Вибіркове читання.



96.               
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
Формування орфографічної навички – позначення на письмі букви ю.



97.               
Навчайтеся бути уважними до слова.
Переказ за серією малюнків.



98.               
Буква є.Звуко-буквений аналіз слів. Навчальний диктант.



99.               
Іван Якович Франко – великий український письменник.
Казки І.Франка (робота з дитячою книжкою)



100.           
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.



101.           
Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно.
Формування навички виразного читання



102.           
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо.
Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.



103.           
Барвисті слова у творі.
Вправляння складання опису природи на основі прочитаного.



104.           
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
Формування орфографічної навички – запис слів з ьо.



105.           
Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у творі. Робота з дитячою книжкою



106.           
Буква й, буквосполучення йо. Словниковий диктант.



107.           
Звуки весни у творі.
Віршовані твори. Формування навички виразного читання



108.           
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів.
Розвиток зв'язного мовлення.



109.           
Як треба читати.
Робота з дитячою книжкою



110.           
Буквосполучення дз, звук [дз]. Формування орфографічної навички вживання в словах знака  м’якшення.



111.           
Міркуйте, чому так.
Розвиток монологічного мовлення



112.           
Апостроф. Формування орфографічної навички – запис слів з апострофом. Письмо під диктування.



113.           
Леся Українка – велика українська поетеса.
Опрацювання віршів поетеси



114.           
Склад. Поділ слова на склади.
Формування орфографічної навички – запис слів з переносом.



115.           
Хто у творі подобається і чим.
Розвиток діалогічного мовлення



116.           
Велика буква в іменах і прізвищах людей.



117.           
Слухайте, думайте.
Робота з дитячою книжкою.



118.           
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Списування тексту.



119.           
Узагальнення знань учнів.



120.           
Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.



121.           





122.           





123.           





124.           





125.           





126.           







[1]Кількість годин дається з урахуванням тижневих канікул для учнів 1-х класів
[2]Непарна нумерація для уроків з навчання читати, парна - з навчання письма.

Немає коментарів:

Дописати коментар