І семестр (48 годин)
З народного джерела. Народні дитячі пісні та малі жанри
| |||
1 | Знайомство з підручником. Народні дитячі пісні та малі жанри. | 4 | |
2 | До джерел народної мудрості. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Ознайомлення із поняттям персонаж твору. | 4-7 | |
3 | Ознайомлення із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику». | 7-8 | |
4 | Робота із скринькою пісень-закличок. «Іди, іди, дощику». | 8-9 | |
5 | Скринька пісень-закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик». | 10 | |
6 | Позакласне читання. Стежками народної мудрості. | ||
7 | Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка». | 11 | |
8 | Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу». | 12-13 | |
9 | Скринька загадок. Поміркуємо над розгадками до загадок. | 13-14 | |
10 | Скринька загадок. І.Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить». | 14-15 | |
11 | Золоті зернята народної мудрості. Скринька прислів’ї і приказок. А.Григорук «Влітку день годує рік». | 15-17 | |
12 | Позакласне читання. «Бібліотека – затишний дім для зустрічі читача з книгою». | ||
13 | Ознайомлення із скринькою скоромовок. | 17-18 | |
14 | Скринька лічилок. | 19-20 | |
15 | Підсумок за темою. | 20 | |
Авторські вірші та малі жанри для дітей
| |||
16 | Сторінки авторської скриньки. Авторські вірші та малі жанри для дітей. | 21 | |
17 | Ознайомлення з життям і творчістю Марійки Підгірянки. Вірші М.Підгірянки «Ліс», «Прийшла осінь». | 21-23 | |
18 | Позакласне читання. Осінь – окраса року. | ||
19 | Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…». | 23-24 | |
20 | Ознайомлення із поняттям «Настрій твору». Н.Забіла «Дощ іде». | 25-26 | |
21 | Ознайомлення з життям і творчістю Леоніда Глібова. Л.Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв. | 26-28 | |
22 | Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. Твір «Наталчина пригода». | 28-29 | |
23 | С.Жупанин «Загадка». А.Волкова «Весна зелені». | 29-30 | |
24 | Позакласне читання. Чарівний світ природи. | ||
25 | Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку …» | 30-31 | |
26 | Ознайомлення з життям і творчістю Грицька Бойка. Скоромовки «Лелі», «Подзьобав і пострибав». | 32-33 | |
27 | Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жанри для дітей.» | 33 | |
Народні казки
| |||
28 | У світі української народної казки. | 34-35 | |
29 | Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Поняття «Головний герой». | 35-37 | |
30 | Позакласне читання. Народні казки. | ||
31 | Казка «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій. | 37-38 | |
32 | Казка «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці? | 38-39 | |
33 | Продовження роботи над казкою «Лисичка-сестричка». | 39-41 | |
34 | Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки). | 41-43 | |
35 | Угорська казка «Як дівчина короля перехитрила». Ознайомлення із поняттями «Зачин. Основна частина. Кінцівка». | 43-45 | |
36 | Позакласне читання. Казки країн світу. | ||
37 | Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах. | 46-47 | |
38 | Підсумковий урок. | 47 | |
З літературної скарбниці
| |||
39 | Сторінка поетичної майстерні. Поняття «Рима». А.Костецький «Дивна звичка» (скорочено). | 48-49 | |
40 | Стежинкою віршів. В.Скомаровський «Іграшки». В.Терен «Осінь». І.Січовик «Неслухняний язичок». | 50-51 | |
41 | Художній прийом «Звукопис». М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад». Т.Коломієць «Бусел». | 51-52 | |
42 | Позакласне читання. Стежинкою літературної скарбниці. | ||
43 | П.Воронько «Чапля зшила черевички». О.Сенатович «Веселий сміх». | 52-53 | |
44 | Підсумковий урок. | 54 | |
Поетична збірка 1
| |||
45 | Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. Ознайомлення з його віршами «Зоре моя вечірняя …», «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів. | 55-56 | |
46 | Вірші Т.Шевченка «Тече вода з-під явора …», «Тихесенько вітер віє …», «Он гай зелений похиливсь». | 56-58 | |
47 | Позакласне читання. Поетичні збірки славетних поетів. | ||
48 | Підсумковий урок за семестр. |
2 семестр
№ уроку
| Тема уроку | Дата |
Сторінки
підручника |
49 | Л.Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий…» Складання усного малюнка. Підсумок за темою «З літературної скарбниці» | 58-59 | |
Поетична збірка 2
| |||
50 | О.Олесь. Біографічні дані. «В небі жайворонки в’ються…» Складання розповіді на тему «Як співає жайворонок» | 60-61 | |
51 | Порівняння. О.Олесь «ліс восени» | 61-63 | |
52 | О.Олесь «Біга зайчик – скакунець». Порівняння прочитаних поезій. | 63-64 | |
53 | І.Сенченко « Зустріч із зайцем» | 64-65 | |
54 | Емоційність. Катерина Перелісна «Змерз», біографічна довідка. | 65-66 | |
55 | К.Перелісна «Віхола».Складання усного малюнка. | 66-67 | |
56 | Позакласне читання. Улюблені вірші про природу. | ||
Поетична збірка 3
| |||
57 | М.Вороний «Сніжинки», біографічна довідка. | 68-69 | |
58 | Л.Забашта «Біли свято зими», «Берізонька», біографічна довідка.Складання вірша – вітання з Новим роком. | 70-71 | |
Поетична збірка 4
| |||
59 | П.Воронько «Казка про рукавичку, «Причина» ,біографічна довідка. Знаходимо рими. | 72-73 | |
60 | П.Воронько «Картина». Складання усного малюнка. | 74 | |
61 | Художній образ. Інтонація. П.Воронько «В лісі є зелена хата» | 74-75 | |
62 | Діалог. П.Воронько «Суничка-сестричка» Аналіз поезій П.Воронька. | 76 | |
63 | В.Лучук «На блакитних заплавах…», «Білий вірш». Складання білого вірша. | 77-78 | |
64 | Позакласне читання. Час поезії. Читання, складання віршів. | ||
65 | Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь.В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак» | 79-80 | |
66 | Переносне значення. Л.Костенко «Білочка восени», біографічна довідка. | 80-81 | |
67 | Л.Костенко «Баба Віхола», «Пряля» | 82-83 | |
68 | Л.Костенко «Соловейко застудився». Складання казки. | 83-84 | |
69 | В.Скомаровський «Клени», біографічна довідка. | 85-86 | |
70 | Настрій персонажа. В.Скомаровський «Щиглик» | 86-87 | |
71 | В.Скомаровський «Козубок-колобок» | 87-88 | |
72 | Позакласне читання. Бібліотечний час. Практичне ознайомлення учнів з поняттям «абонемент» та роботою бібліотекаря на абонементі. Формування умінь добирати книжки на певну тему. | ||
73 | Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка. | 88-89 | |
74 | Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. Г.Чубач «Роса». Порівняння образів. | 90 | |
75 | А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка. | 91 | |
76 | А. Костецький «Рибалка-дивак». Інсценування вірша. | 92 | |
77 | А. Костецький «Не хочу». Проект «Збережи природу» | 93 | |
78 | А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна довідка. | 94-95 | |
79 | Звуконаслідування. А.Камінчук «Береза розвивається», «Ремез». | 95-96 | |
80 | Т.Коломієць «Нагідка» | 97-98 | |
81 | Вірші Ліни Костенко для дітей. | ||
82 | Т.Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник-оберіг українського народу. | 98-99 | |
83 | І.Калинець «Про що розповіла нагідка». Порівняння образу квітки. | 100-101 | |
84 | Гуморістичний вірш. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів. | 101-105 | |
85 | І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я». | 106-107 | |
86 | Підсумковий урок за темою «Поетичні збірки» | ||
Оповідання
| |||
87 | Повчальна скринька оповідань. О.Копиленко(біографічна довідка) «Хоробре кошеня» | 110-111 | |
88 | Позакласне читання. Озирнись навкруг. Оповідання про природу. | ||
89 | Ю.Старостенко (біографічна довідка) «Смилива зозулька» | 111-113 | |
90 | М.Трублаїні (біографічна довідка) «Тико і Волохан» | 113-114 | |
91 | М.Трублаїні «Хвиля-напасниця». Опис тундри, прибою. | 115-116 | |
92 | Основна думка твору. В.Сухомлинський (біографічна довідка) «Які вони бідні». Читання в особах. | 116-118 | |
93 | В.Сухомлинський «Верба – мов дівчина золотокоса».Переказ змісту оповідання за малюнками. | 118-119 | |
94 | Характер персонажа. В.Артамонова (біографічна довідка) «Ясенок». | 120-121 | |
95 | Портрет у художньому творі. В.Сенцовський (біографічна довідка) «Бабусин онучок». Створення усного портрету. | ||
96 | Позакласне читання. Вчимося бути людтми. Оповідання В.Сухомлинського. | 122-124 | |
97 | А.М’ястківський (біографічна довідка) «Мудра голова». Читання в особах. | 124-126 | |
98 | В. Струтинський (біографічна довідка) «Як дихае верба» | 126-127 | |
99 | Скринька сміху. А. Григорук (біографічна довідка) « З курами лягай, з півнями вставай» | 128-130 | |
100-102 | В.Нестайко (біографічна довідка) «Як ми літали в космос» Складання розповіді «Я мрію…» | 130-136 | |
103 | Підсумковий урок за темою «Оповідання» | 136 | |
104 | Позакласне читання. «Моя улюблена книжка» Презентація книги. | ||
Літературні казки
| |||
105 | Чарівна скринька казок. | 137-138 | |
106 | І.Франко (біографічна довідка) «Лис Микита». Розповідь за малюнком. | 139-141 | |
107 | Ю.Ярмиш «Та сама мишка». Порівняння казок. | 141-143 | |
108-109 | В.Чухліб (біографічна довідка) «Заячий холодок». Читання в особах. Поміркуй і відгадай. | 143-146 | |
110 | Скринька казок зарубіжних письменників. Шарль Перро (біографічна довідка) Складання казки за малюнками. | 146-148 | |
111-112 | Шарль Перро»Попелюшка, або Соболевий черевичок» | 149-151 | |
113 | Позакласне читання. Скринька казок. Казки народів світу. Презентація казки. | ||
114-115 | Ганс Крістіан Андерсен (біографічна довідка) «Принцеса на горошине». | 151-153 | |
116 | Підсумковий урок за темою «Літературні казки» | 153 | |
117 | Літературні ігри, інсценіровки. Завдання для читання влітку. | ||
118 | Підсумковий урок за рік. | ||
Немає коментарів:
Дописати коментар